De vierde week is ingegaan. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Sanne Janmaat - WaarBenJij.nu De vierde week is ingegaan. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Sanne Janmaat - WaarBenJij.nu

De vierde week is ingegaan.

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Nou ik heb de vierde week alweer gehad.. Het gaat allemaal wel heel erg hard hoor. Deze maand is voorbij gevlogen. Ik denk dat het komt omdat ik gewoon schooldagen heb, en natuurlijk heel veel lol heb. Het voelt eigenlijk net als een vakantie waar ik pas net aangekomen ben, maar ik ben al 4 weken weg. Maar goed, ook deze week heb ik natuurlijk een hoop lol gehad en gezelligheid. Afgelopen maandag ben ik maar even gaan fitnessen. Er was een gratis work out class van EF in de gym. Na al dat vette Amerikaanse eten moet je natuurlijk ook in beweging blijven :P. Dinsdag ben ik toen weer volop taco's gaan eten maar dat ter zijde. We gingen dinsdag naar de bioscoop, wat op dinsdag maar 6 dollar kost. We zijn naar de film Kingsmen 2 geweest. Daarna zijn we dus naar taco tuesday gegaan. Woensdag was ik niet zo heel lekker en ben ik na school om half 1 naar huis gegaan, heb ik even mijn lieve vriendje gebeld en ben ik een middagdutje gaan doen. Donderdag heb ik ook niet zo veel gedaan omdat ik laat uit was. Vrijdag hadden we een soort van afscheidsfeestje van een vriendin die terug ging naar Duitsland. Zij kwam hier voor een maand. Toen zijn we ergens gaan eten, bij Eureka. We waren met een groepje van 9 dus dat was heel gezellig. Toen zijn we daarna naar Isla Vista gegaan, naar dat uitgaansgebied. Daar hebben we ook weer lol gehad, we kwamen terecht bij een feestje waar alleen meiden in mochten komen, of jongens van een bepaalde studentenvereniging. Ja, dat werkt daar zo en soms laten ze jongens met drank ook binnen. Het was wel grappig want ze hadden een dj op het balkon en iedereen stond te dansen in de voortuin. Zaterdag heb ik toen lekker uitgeslapen. Toen zijn we rond een uurtje of 1 richting de haven van Santa Barbara gegaan want daar was een seafood festival. Dat was wel heel erg leuk, er waren kraampjes met sieraden en tasjes etc. Er was ook muziek en mensen waren aan het dansen. Je kon er uiteraard een hoop vis kopen, en je kon er ook lunchen. Daar zijn we toen overheen gelopen en rond het etenstijd was ik weer thuis. Toen heb ik in de avond met het meisje die op mijn kamer slaapt een film gekeken. De dag er na was het 31 graden! s'ochtends gingen we ontbijten bij IHOB, maar dat was geen succes. Je kon er pancakes, wentelteefjes of omeletten eten. Ik nam wentelteefjes maar er stond bij dat het 840 calorieën waren! Het was ook erg sappig en vet en toen ik een kwart op at hoefde ik al niet meer, het vulde wel heel erg. Ik was daarna de hele dag misselijk. Daarna heb ik de hele dag in de zon op het strand gelegen, en in de avond gingen we in mijn gastgezin barbequen. Vandaag ben ik weer naar school geweest en naar het strand, want het was vandaag weer 31 graden. Geen straf natuurlijk, want wat voor weer we in Nederland hebben is niks. Dat was het schrijven weer voor vandaag! Volgende week weer een nieuw stukje :)

  • 17 Oktober 2017 - 14:16

    Gerda:

    Hoy san mooi verhaal hoor .maar mooiweer verveeld nooit hoor. Ziet er gezellig uit allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Sanne

Voor 5 maanden ga ik naar Amerika. Daar ga ik in een gastgezin bij het plaatsje Goleta. Ik ga daar Engels studeren voor een cambridge diploma. Mijn school is in Santa Barbara. Ik zal hier al mijn verhalen delen zodat iedereen mij kan volgen!

Actief sinds 11 Sept. 2017
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 9394

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 17 Februari 2018

5 maanden Santa Barbara

Landen bezocht: