Halloween in hollywood - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Sanne Janmaat - WaarBenJij.nu Halloween in hollywood - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Sanne Janmaat - WaarBenJij.nu

Halloween in hollywood

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Universal City

Hoi! Ik ga weer even een blog schrijven over afgelopen week. Het is weer zondagmiddag en vandaag heb ik even een lekker luierdagje. Doordeweeks is er niet zo spetterend veel gebeurd, het was erg warm en ik moest lekker naar school. Een vriendin die uit Nederland komt heeft veel problemen met gastgezinnen en deze week hebben we geregeld dat ze 26 november in mijn gastgezin kan komen, dus dat vind ik wel heel erg gezellig. Dinsdag ben ik fanatiek gaan sporten met het Finse meisje van mijn slaapkamer. Daarna was er een grote brand dichtbij ons huis, en toen zijn we maar even gaan kijken. Een restaurant stond in brand, de oorzaak weet ik niet precies maar het zag er heftig uit, er zaten namelijk nog mensen in het pand en die moesten ze er nog uit halen. Deze week heb ik ook geregeld dat ik aanstaande weekend naar Las Vegas en de grand canyon ga, en 10 november naar Yosemite park. Vrijdag gingen er twee vrienden van ons weg, terug naar hun thuisfront. Toen zijn we met zijn alle gaan uiteten. Ze waren er allebei voor een maand en 3 weken, dat is wel erg "kort" dus ze vonden het wel moeilijk om weg te gaan. Ben je net gewend en heb je het naar je zin en dan moet je weer terug. De dag er na ben ik met twee vriendinnen uit mijn gastgezin naar Halloween night in universal studio's geweest. Dat was wel heel erg gaaf. We zijn vanuit Santa Barbara vertrokken rond 4 uur 's middags. We werden afgezet in het park en we mochten onze eigen weg gaan. Om 7 uur begon "Halloween night" en toen lieten ze acteurs rond lopen verkleed als monsters die je gingen laten schrikken. Toen zijn we als eerst naar een attractie geweest van the simpsons. Dat was wel apart want dan zit je in een achtbaan karretje maar je gaat niet over een achtbaan heen. Het karretje beweegt links, rechts, naar voren en naar achteren en het draait ook. Dan zit je in een soort koepel en dan projecteren ze allemaal beelden en dan lijkt het alsof je het echt meemaakt door de bewegingen van het karretje, af en toe spuiten ze iets van water of lucht, en om je heen zie je al die beelden. Daarna zijn we met een studio tour mee geweest. Toen reden ze ons met een karretje ergens heen en zeiden ze dat Chucky achter het stuur zat, en toen zetten ze ons af ergens op straat bij bosjes, waar allemaal eng verkleedde chucky's ons op stonden te wachten. Toen moesten we door een soort park met allemaal verkleedde acteurs die je lieten schrikken. Daarna zijn we even ergens wat gaan drinken, want we mochten geen eten en drinken het park in meenemen, dus moest ik al mijn eten en drinken weggooien voordat ik het park in ging. Was ik natuurlijk woest om want ik had allemaal eten gekocht voor in de bus en in het park, en mijn laatste beetje Nederlandse snoep moest ook de prullenbak in. Toen zijn we in een achtbaan geweest van de film de Mummy. Dan ga je in het donker eerst vooruit en dan zie je allemaal beelden over de mummy in het donker. Dan stop je even en dan zie je het beeld van die kevers van uit de film en dan voel je opeens allemaal kriebels in je benen. Daarna ga je achteruit de achtbaan terug. Toen ben ik nog naar the walking dead geweest. Dat was ook zo'n haunted house, waar je dan rond loopt en dat verkleedde acteurs je laten schrikken. Ik vind het wel heel goed gemaakt want ze denken echt aan alle details en die acteurs springen gewoon voor je en dat is wel echt heel gaaf. Volgende week schrijf ik weer, en dan schrijf ik over Las Vegas! :)



  • 23 Oktober 2017 - 16:15

    Gerda:

    Gaaf hoor sanne zo een halloween feest een mooie belevenis hoor om het mee te maken graag gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Universal City

Sanne

Voor 5 maanden ga ik naar Amerika. Daar ga ik in een gastgezin bij het plaatsje Goleta. Ik ga daar Engels studeren voor een cambridge diploma. Mijn school is in Santa Barbara. Ik zal hier al mijn verhalen delen zodat iedereen mij kan volgen!

Actief sinds 11 Sept. 2017
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 9377

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 17 Februari 2018

5 maanden Santa Barbara

Landen bezocht: